Με την επιλογή της κατεύθυνσης ο μαθητής ουσιαστικά κάνει την πρώτη κίνηση
σταδιοδρομίας. Σε αυτή την τάξη μέσα από συνεχείς γραπτές δοκιμασίες:
-> συστηματοποιείται και τελειοποιείται η συνθετική ικανότητα του μαθητή.
-> ο υποψήφιος οργανώνει και εμπεδώνει την ύλη η οποία αποτελεί
αντικείμενο εξέτασης και για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.
-> τα εγχειρίδια του οργανισμού, οι προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις κάθε
τμήματος σημει-ώσεις και παραδόσεις είναι τα μέσα για την επίτευξη του στόχου.
Ο μαθητής μας καταλήγει σε μαθήματα επιλογής τα οποία ενδεχομένως θα
καθορίσουν και σε ποια σχολή θα εισαχθεί. Η συνεργασία με τον υπεύθυνο
καθηγητή, αλλά και με εξειδικευμένους συμβούλους επαγγελματικού
προσανατολισμού οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα.